miercuri, 7 septembrie 2011

De la scoala GPEC m-am intors cu vanătăi...


Daca m-ar fi intrebat cineva sambata, cand m-am intors de la scoala de vara GPEC, ce-am invatat acolo n-as fi fost in stare sa-i spun mai nimic. Probabil ca i-as fi spus ca am invatat sa trag cu arcul, aratand (nu fara o oarecare mandrie) vanataile dobandite pe coclauri (in realitate, pe-un tapsan din spatele pensiunii unde-am fost cazati), cand am participat la un soi de teambuilding organizat vineri dupamiaza de catre Doru Panaitescu & Co. Si cam atat...

Cat despre e-commerce, mi se-nvarteau prin minte o invalmaseala naucitoare de informatii, termeni, wow-uri, to-do-uri si oops-uri. Apoi lucrulile au inceput sa capete sens. Iar daca au sens si logica se transforma incet, incet, in concluzii si planuri entuziaste. Si marete, de buna seama. Doamne! Cat avem de lucru toamna asta! Acum planurile (marete) devin proiecte (realiste) si gata! Ca vanataile trec, dar "desteptarea" ramane. Si-ar fi pacat sa nu pun in practica ce-am aflat pe-acolo, nu? Si-am aflat multe. La munca, asadar!

Despre programul scolii si despre "profesori" au scris deja Andrei Radu, pe site-ul oficial, Edi Tecsan pe GamesLine.ro si Razvan Badu pe Cartuse-Imprimante.net. Si-au facut-o mai bine, mai scurt si mai la obiect decat as face-o eu. Asa ca mie nu-mi ramane decat sa le multumesc:
Liviu Taloi (SiteAudit), Zoltan Somodi (Matrix Business Consulting), Ionut Munteanu (Republika), Bogdan Manolea (Legi-Internet.ro), Mugur Frunzetti (Floria.ro) si Cristina Iacobescu (care ne-a prezentat un proiect interesant), Dorin Boerescu (2Parale), Florin Ghinda (Institutul Roman de Training) alaturi de "asistentii" sai voluntari, Marius Lazarescu (Slim&Fit.ro) si Amia Morar (PentruAnimale.ro), Andrei Radu, Cristian Manafu (Evensys).

Poate ca ar mai fi cate ceva de povestit despre colegii de scoala, despre atmosfera... Ce sa va zic? Am vorbit mult, am intrebat, am comentat, am dezbatut, ba chiar am polemizat. Si-am ras cu lacrimi.

Iar daca din povestea mea alandala n-ati inteles mare lucru, va mai spun doar atat: la Scoala GPEC a fost bine. Foarte bine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu