sâmbătă, 14 mai 2011

1500 de caractere despre Buburuza




Gata! Mergem la Academie! Tocmai ne-am inscris.
Nimic complicat. Criteriile de preselectie sunt ok, formularul simplu... Adica a fost simplu pana la rubrica "Descriea magazinului". Maxim 1500 de caractere. Maxim! Despre Buburuza in  maxim 1500 de caractere? E destul de greu… Si cum sa scriu despre Buburuza fara sa para ca ma laud ? Dar nici sa nu fac pe modesta? Cum sa scriu despre lucrurile in care cred fara sa fie siropos?

Buburuza.com este un magazin online care vinde o gama completa de produse pentru bebelusi, copii, burtici* si proaspete mamici. Peste 4500 de produse, marci de renume, servicii de calitate, profesionalism.

Asta-i tot? 205 caractere? OK, recunosc, asta e copy/paste din prezentarea de anul trecut. Dar e banal si nu spune mare lucru despre Buburuza.

Buburuza e putin mai altceva si destul de altcumva. Este un proiect facut nu doar cu mintea si priceperea ci si cu sufletul. E Marca Inregistrata din 2006 si, mai mult de-atat, e un brand in toata regula, cu nume, identitate, imagine, slogan… Ba as zice chiar ca-i un brand simpatic. Pe bune!

Dac-ar fi sa aleg pentru Buburuza un atribut de genul “cel mai” probabil ca n-as spune ca este cel mai bun, cel mai tare, cel mai mare, cel mai eficient, performant, usabil, cel mai “show me the money” magazin. As vrea sa pot spune doar** atat:
Buburuza, cel mai indragit magazin online pentru copii.

Pentru ca intregul concept Buburuza este construit tinand seama de nevoile, preferintele, obiceiurile si chiar de micile capricii ale clientilor nostri, (aproximativ 90% mamici) e un loc unde vizitatorul sa se simta intotdeauna binevenit, la care sa revina mereu cu placere si de unde sa cumpere cu incredere. Si cu drag. Cu drag de copii.

1275 de caractere. Mai am loc chiar si pentru nota de subsol:
________________
* Ma incapatanez sa folosesc cuvantul “burtici” in loc de “gravide”. N-o fi bine pentru SEO, dar este mai dragut. Si mult mai tandru.
** :D
1486 de caractere... Hai, ca-i bine!



Edit, dupa vreun ceas: Si-am primit deja si raportul de evaluare privind preselectia... Pffff! Tot mai am de completat ceva. Doua fleacuri! Da' daca trebuie, trebuie!

Edit, dupa inca jumatate de ceas: Gata!


7 comentarii:

  1. Succes si sigur ne vedem in toamna la premiere :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumos ati schimbat designul la buburuza.com, ati muncit mult de anul trecut.

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumim, Razvan! Bafta maxima si voua! Eu sper ca ne vom vedea chiar mai devreme, la "Scoala de vara".

    RăspundețiȘtergere
  4. Letitia Georgescu16 mai 2011 la 00:01

    Asta e un fel de concurs de-al vostru? Aveti nevoie de galerie? Go, Bubu! Go, Bubu!
    Daca se da premiu pentru "cel mai indragit" sau "cel mai simpatic" sigur castigati! Pe mine m-ati castigat oricum!

    Leti si Alex cel mic

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc, Leti (si Alex)! Nu-i chiar un concurs; e putin mai complicat. Dar de galerie avem nevoie! Face bine la moralul echipei. :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu am rămas foarte plăcut impresionată de cât de bine dotată e Buburuza Bubu. Am găsit pe site toate produsele pe care zilele trecute le-am căutat și le-am găsit împrăștiate pe 10 site-uri.
    Și sunt produse de la cele mai accesibile prețuri la produse de o calitate incontestabilă.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Mult-mult! Tare mult ma bucur cand primesc asemenea mesaje... Imi vine sa topai de bucurie!

      PS: J'de mii de felicitari colegilor mei de la vanzari!

      Ștergere